Länge sen...

Nu var det ett tag sen jag bloggade - igen! Blää på mig. Får ta och bli bättre på det. :)
 
Bloggade inte ens efter förra helgens tävling. Jag och Guiness tävlade agility i Stockholm hundsportcentrum, Knivsta BK arrangerade. Startade med hopp 2, där vi fick en onödig vägran då han sprang förbi ett hinder. Men men vi har ju en pinne kvar i agility 1 tänkte jag så vi har inte bråttom med pinnarna än. :) Efter några timmars väntan (men som blev kortare än beräknat då tempot var högt) så var det dags för agility 1. Där fixade vi nollat lopp och det räckte även till pinne! :D Så nu är han helt uppflyttad till klass 2, wiie! I år är siktet inställt på att flytta upp oss till 3an! :)
 
Izza har varit och röntgat höfter och armbågar, hon som röntgade sa att det såg bra ut. Men inget är klart förrän SKK sagt sitt, och det kunde inte blivit bättre! Ad: Ua och Hd: A!! :D Såå underbart!
 
Sting fortsätter få mer och mer päls. :) Riktigt röd och fin också, jag är bara så otålig och vill att den ska komma ut helt nuuuu! För ca 2 veckor sen blev hon dålig i magen, bara kräktes och kräktes (slem/vatten). Hon fick åka in till Ultuna för att kolla upp det. Inget syntes på röntgen, men dagen efter bajsade hon ut en benbit, så jag tror det var den som spökade i tarmarna, men då dom bara röntgade magsäcken så syntes den inte. Blodprover togs även och där ligger hon numera på en normal nivå! :D Wihoo! Däremot syntes lite pålagringar på höfterna, men hon är ju ändå 8år så kan lika gärna vara åldersrelaterat då hon varit väldigt aktiv i sitt liv. :)
 
Som avslutning tänkte jag visa lite bilder från Izzas morgonpromenad. :)
 
Små pinnar är ingenting för Izza, stora ska det vara! Men den här var väl allt i största laget?? Hon försökte på riktigt att verkligen få med sig den! Haha!
 
En till stor "pinne", även den lite väl stor men hon envisades med att dra med den en liten bit. Sen tröttnade hon. Det gick väl inte tillräckligt fort att ha den med sig. ;)
 
Lite balansträning. :) Duktig tjej!

Sådär, då hoppas jag på att jag nu ska komma igång och blogga lite mera igen nu när jag skrivit ett litet "starta-på-nytt-igen"-inlägg. ;)
 
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0