Sting hos kiropraktor och Izza 11 veckor

Börjar med att berätta att Sting var hos kiropraktorn i tisdags. Och det blir bättre! En mindre låsning i höger bäcken och sen bara några småsmå saker. Så himla skönt! Hon är i bra form ska kiropraktorn! Ska fortsätta med massagen som jag gör, men jag kan gå ner till varannan dag (fast massera på kvällen efter träning) om jag vill. Vi ska även fortsätta med övningar på pilatesbollen. Och snart så kanske det till och med finns en FitPaws peanut-boll här hemma som kommer göra det ännu bättre för henne att stå på utan krum rygg! För det var extra billigt på Canis.se! :D
 
Idag blir Izza 11 veckor! Så har gjort en till träningsfilm med lite allt möjligt vi pysslar med. :) Hon växer mer och mer för varje dag, både till kroppen och i huvudet. :) Tiden går så fooort! Vi är även anmälda till en tävlingsförberedande valpkurs för Malin Elfström, jag hoppas vi kommer med!
 
Varsågod, här är filmen. :)
 
 
Nu ska jag ta en promenad med Sting och sen åka till stallet - såå fint väder idag, tyvärr ganska blåsigt dock. :/
 
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0