Hoppträning för Lotta Sjöberg fd Schultz

Idag var det hoppträning för Lotta igen! :) Jättekul att vi kunde vara med och tack Åsa som var med och hjälpte till!
 
Damien skötte sig jättebra! Hoppade så fint och lyssnade bra på mig tycker jag. :) Nu vill man återigen bara meeera meeera! Tycker att isen/snön på ridbanan kan ta och försvinna så att vi kan hoppa där också! Men även för att kunna rida dressyr ordentligt. Men trots underlaget har galoppen blivit mycket mycket bättre! Undra om det är för att man verkligen MÅSTE rida lugnt och han har fått jobba ganska mycket i kort galopp.
 
Åsa filmade även lite, tyvärr är det lite mörkt i början... varför vet jag inte :S Blir bättre efter en liten stund i alla fall. :) Varsågod och titta:
 
 
Om ca en timme ska vi åka och träna på klubben med Jessica å Triss. :) Först svänga förbi Bro och hämta Izzas nya halsband som Malin Karlsson (http://www.mkhunddesign.se/) gjort! :D Har fått en förtitt och jag tycker det blev fint, hoppas Izza passar i det också. :) Bild kommer senare såklart!
 
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0