Vad vill min hund egentligen?!

Hon har fått promenad, blivit tvättad på ben och mage med schampoo och balsam för att det är så äckligt ute med allt slask och salt... sen så fick hon massage (45min totalt), mat, nytt fräsch vatten. Hon blev även lite snabbt borstad och fick klorna klippta... Ändå så när vi ska äta middag går hon omkring lite rastlöst. Sätter sig ner och stirrar ut oss, alt. kommer och buffar en under armen. Haha! Knaaas!
Efter att jag ätit gav jag henne aktiveringsbollen med godis i och hon lekte med den tills godiset var slut. Hon är så otroligt söt när hon är pigg och knasig och håller på med den. Hon kastar upp den i luften, puttar omkring på den, trampar på den. Men ger man henne den vid fel tillfällen så lägger hon sig bara och gör ingenting med den. Haha!

Jag plockade undan den, gick och satte mig här vid datorn, och strax därefter kommer hon och sätter sig bredvid mig och stirrar. Och så får jag upp en tass på låret. Vad viiill hon? Trött på att inte få träna ordentlig lydnad kanske? Kanske vill hon träna trix?

Men vi var hos kiropraktorn i tisdags, och hon skulle ta det lugnt 2-3 dagar efter det. Så någon ordentlig lydnad eller krävande trix kan vi inte köra (plus att det är ju isgata ute). Men kanske ska vi ta oss an nästa trix i freestylehundar.se's dagens trick. :) Ska bara fixa klart några grejor så kör vi nog på det!

Fiinaste hunden! <3 Längtar till sommaren när man kan träna utan att känna risk att halka!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0