Tjohej vad tiden går

Har inte haft så mycket att skriva om känner jag... vardagen rullar på. Jobbat hela veckan och har även jobb nästkommande vecka plus mån-tis veckan därpå. Sen vet jag inte om jag har så mycket jobb. Eftersom min tjänst slutade sista dec, och nu är jag vikarie. :/

Ang valparna så växer dom stadigt och fint och har nu passerat 1kilo-sträcket! :) Och dom blev 1 vecka i torsdags, lääängtar tills jag får åka och hälsa på dom små och ännu mer längtar jag tills jag får hämta hem min lilla flicka! <3

Imorn ska vi flytta agilityhindrena till ridskolan för att påbörja ridhusträningen! Skönt att få komma igång med lite agility nu igen med Guiness, har blivit lång vila nu! Och nästa söndag så ska vi tävla en inofficiell tävling - spännande att se hur det går. :)

Men nu kallar nog sängen, även om jag inte är sådär jättetrött direkt... Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0