Studiobilder + valp!

Innan vi lämnade Göteborg igår var vi förbi till Mikael Hedmans fotostudio (freezeframe.se - hans hemsida är inte igång än). Jag har fått två bilder på mailen och väntar spänt på flera. :)
 
Jag bara såååå älskar den här bilden! <3 Finast finaste Sting! *smääälter*
 
Buuga :)
 
 
 
 
Ni som hänger med mig (och Sting) på facebook vet redan om det. Men ni andra vet kanske inte att min lilla valp äntligen har kommit till världen! :D Natten till torsdagen, dvs den 3 januari lyckades två systrar överleva! Tyvärr klarade sig inte två syskon då det blev komplikationer. Men systrarna och mamma Gnistra mår bra och småttingarna ökar i vikt som dom ska. :)
 
Det bara måste betyda något att just två tikar överlevde! Eftersom jag inte vill ha hane! :) Måtte dom nu leva länge länge till!
 
Här kommer lite bilder på sötisarna, foto Therese (http://eaudeluxx.se/):
 
 
Nu är det (sedan länge egentligen!) dags att sova, imorn börjar jobbet igen efter två veckors ledighet! Vart tar tiden vägen egentligen??
 
God natt!
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa, Odd och Alice

naaw, va söt sting är ^^

Haha, ja det är svårt att hålla sig till bara een sport ju ;) men tror absolut inte det är nån nackdel att hålla på med mycket olika saker, tvärtom! Heh, jag har också en "liten" lista med grejer man ska tänka på tills nästa valp.
Hoppas att valparna växer och blir starka, å friska! :)

Svar: Jaa, visst är hon söt? Älskar verkligen bilden med nallen, funderar på att förstora upp den. <3
Nej, jag tror hunden blir mer allsidig ju mer man gör. :) Just nu växer valparna fint.
Yessica

2013-01-10 @ 20:01:35
URL: http://www.alice-odd.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0