Inoff agilitytävling

Idag stog jag och Guiness på startlinjen igen! Kul! :) Blir bara en snabb blogg nu då jag måste i säng för jag öppnar på jobbet imorn.
 
Agilityloppet:
Missar tyvärr kontaktfältet på balansens nerfart. Sen blir det en vägran för att jag inte var med honom tillräckligt och så en rivning då jag störde honom lite. Men guh så duktig han var idag! Slalom klockrent, okej gunga och okej a-hinder! Lyssnade ändå bra, svävade iväg någon sväng men lyssnade istället för att ta något annat hinder! :)
 
Hopploppet:
Svårare bana, och här märktes det att han inte riktigt är på den nivån än. Men jag är nöjd ändå! Han var på något sätt ändå fokuserad och lyssnade på mig. Fint slalom! :)
 
Film:
 
 
Överlag så är jag alltså nöjd med honom idag! Nu laddar vi för årets första officiella den 16feb (tror jag det var). Och hoppas på att 2013 blir ett bra år för Guiness med någon pinne i alla fall! Känns som att det börjar släppa lite och att vi börjar köra ihop oss mer och mer. :)
 
Nu vidare mot sängen!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0