Ville <3

Från och med den 1 januari 2014 kommer en till fyrbening ta en del av min tid. Skillnaden mot fyrbeningarna jag redan har här hemma är att den här är aningens större. ;)
 
En av ridskolehästarna på Håbo Ridklubb behöver fodervärd. Och till saken hör att den här hästen var min favorit under den tiden jag red där. Så jag slängde iväg ett mail med frågor och det känns bra, så nu är det bestämt! Från årsskiftet ska vi lattja ihop igen, det var länge sen sist! :) Kommer troligtvis dela honom med någon annan och det känns också bra då det blir lite billigare och inte lika uppbokat. Ska bli så skoj!
 
Har ju såklart ingen ny bild på honom, men slänger in en bild som togs september 2009. :)
 

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0