Sting <3

Jag tror Sting mår väldigt bra just nu. <3 Hon vill busa med Izza mer och mer. Ikväll röjde dom en del inne och det var jag som fick bryta då jag tyckte att det räckte. Dags att sova liksom. ;) Sting har ju inte velat leka med Izza så mycket tidigare. Känner att det måste ju bero på att hon faktiskt inte mått helt okej ändå.
 
Jag är förväntansfull inför besöket på Ultuna på torsdag då en utvärdering av behandlingen ska göras. Hoppas det visar positiva saker. Men vi tar en dag i taget och jag vågar inte hoppas på för mycket ändå. Men jag är nöjd med mitt beslut att prova behandla henne då hon inte mått dåligt under tiden och är så glad varje gång vi åkt till Ultuna! <3 Hon är en riktig kämpe!
 
En hyffsat ny bild. Här med sin fina pyjamas som hon trivs jättebra i. :)
 
 
Sova var det ja...
God natt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0