Stings Ultunabesök och lite bilder

Igår var Sting på Ultuna, och det gick bra. Hon fick sin behandling som planerat för blodprovet såg ok ut. Hon får dock lite lägre dos av medicinerna då hon inte ligger jättehögt i värdena. Men hon verkar trots det svara bra på behandlingen så det är ju bra! :)
 
Knäppte lite kort idag. :)
 
Izza apporterar metallen - sööötis!
 
Träapporten går lika bra, men inte lika fin bild. Haha! Men hon ser ut som ett litet lejon så bilden fick vara med här ändå.
 
Fina "bäbis" <3
 
Sting ville också apportera. :)
 
Fina Sting <3
 
Sitt fint :)
 
Vi ska snart gå iväg till grannarna för middag. I övrigt har det varit en fullspäckad dag, som började klockan 5 imorse. Fyllde på godis i "mina" tre butiker, hem, cykla ner till bowlinghallen och det gick hyffsat bra idag. Sen cykla hem och rasta hundarna lite snabbt innan jag satte mig i bilen för att träffa Emelie. När jag sen kom hem lite fika och sen ut med hundarna och fota. :) Och som sagt, snart middag hos grannarna. :)
 
Imorn tror jag inte att jag har några speciella planer. Troligtvis blir det en vända till klubben för att träna med Guiness, och så får Izza lite utställningsträning. Sen blir det väl till att bada skägg och borsta henne inför utställningen på söndag. :)
 
Tjingeling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0