Gotland! <3

I torsdags åkte jag och Izza iväg till Olandstraktens BK för att träna lydnad för Niina Svartberg. Det var en riktigt bra dag med mycket tips och idéer till min lilla räzerråtta, här ska tränas lydnad! :) Tack för att vi fick vara med Emelie!
 
Under förmiddagen var mamma iväg med Sting till veterinären för cellgiftsbehandling. Proverna sen förra gången visade att det inte är någon ny tillväxt av tumörer, underbart! :) Känns ju bra att hon svarar bra på behandlingen!
 
När träningsdagen var slut åkte jag och Izza hem till Emelie för att lämna av hennes bil och packa om lite i min bil och så åkte vi två och dom tre hundarna (Sting var tvungen att vara kvar hemma eftersom hon fått behandling) vidare mot Nynäshamn. Väl där skulle vi med båten som gick strax efter 21 för att vara framme ca 00.20 i Visby! :D Det blev en riktigt lång dag då vi inte låg i säng för att sova förrän 2.30 typ...
 
Upp och hoppa på fredagen för att ställa ut Izza. Resultatet blev HP BIR BIS2-valp! <3 Lite vild i ringen, men helt ok ändå. Även lördagen var det utställning och vi testade lite ny handlingmetod typ, och hon var mycket mera avslappnad! Jag är supernöjd med själva ringspringet och även in i stora finalringen sen var det bra. Resultatet slutade HP BIR-valp. :) Mycket mycket nöjd ändå eftersom hon skötte sig prima i ringarna!
 
Det blev en heeel del bilder tagna, nästan 450st. Fast jag tyckte att jag inte fotade så mycket. ;) Här kommer ett gäng bilder i alla fall som jag tog. :)
 
 
Fina Chili :)
 
Mysigt att simma. :)
 
Ernie :)
 
Bilden i sig är väl inte den bästa, bara tyckte vattendropparna från svansen var häftiga!
 
Buuus!
 
Chili kollar in sandslottet.
 
Mera buuus!
 
Izza i full faaart!
 
Hahahahaha! Alltså Izza tar ett jämfotahopp rakt upp i luften för att komma ifrån Chili. Haha! Knäppa hund!
 
Mycket spring i benen efter två dagars utställning.
 
Plask! Ganska läckert med vattnet!
 
Hahahaha! Kolla stilen alltså!
 
Inte lika vacker som när hon är torr. ;)
 
Fina Chili och Ernie <3
 
Och alla tre. <3
 
Haha, Izza är knasig, lutade sig mer och mera. Tippar snart?
 
Ännu mera vattenbus!
 
Chili :)
 
Bea med Morris (Izzas morbror och Ernies brorsa), Lycka (tollaren) och Embla (bordern)) mötte vi på utställningen och sen kom hon även ut till Fårö och såklart blev det en liten "uppställningsbild" på alla hundarna :)
 
Chili
 
Embla och Morris
 
Lycka
 
Ernie
 
Embla
 
Izza
 
Emelie med Ernie och Chili :)
 
Jag och Izza <3
 
Här kommer lite solnedgångsbilder. :)
 
Fint vid muren vid Visby. :)
 
Åkte ner och ställde oss i skuggan och bara mös vid havet innan avgång hemåt. :) Sista bilderna på Gotland för den här gången. :)

 
Tack igen till Emelie för trevligt sällskap och en urmysig helg! :)
 
Nu ska jag ta och sova och vila min rygg. Blev en vända till kiropraktorn idag igen och sen hade jag kurs. Där jag körde Guiness lite också för att dom skulle få se på dom olika bytena. :) Och även för att dom skulle se att man inte måste stressa fram. Vilken skillnad det blev på förarna under kvällens pass!
 
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0