Damien <3

Fina fina älskade Damien!
Satt på din rygg första gången den 4 november 2011, då tänkte jag "herregud, undra om jag kan få ordning på den här galoppen" när du bara ångade på i full fart i trav när jag skulle försöka fatta galopp, jag kunde inte bromsa, knappt styra, men lyckades till slut stanna dig. Men jag tog mig an utmaningen! Fortsatte rida dig, i ca 1,5år. Den 16 juni 2013 var sista dagen jag var hos dig (av olika anledningar).
 
Under dessa 1,5åren utvecklades du supermycket! Vi var iväg på tävlingar och träningar i både hoppning och dressyr. Och galoppen, ja den blev så fin i slutet! Även om det fanns kvar att jobba på. Men en ooootrolig skillnad från allra första gången jag red dig!
 
Resultat på klubbtävlingar:
Dressyr
LC:1 63,70%, 2a placering! Debut!
LC:1 61,90%, oplacerad.
LC:1 55,93%, 2a placering!
LC:1 64,80%, 2a placering!
 
Hoppning
60cm, 1a placering! Debut! 0+8 fel.
60cm, oplacerad, men dubbenolla!
60cm, 2a placering, dubbelnolla!
70cm, oplacerad, men dubbelnolla! Första gången på denna höjd dessutom!
60cm, 1a placering! Dubbelnolla!
70cm, oplacerad, 4 fel i grundomgången.
 
Sååå himla duktig! På 10 starter har vi fått rosett på 6! :D Älskade häst! <3
 
Varför skriver jag då allt detta nu...? Jo, för att i natt fick denna fina häst somna in efter att ha hastigt blivit sjuk. Du kommer alltid finnas hos mig! <3
 
Sista tävlingen (dressyr) och personligt poängrekord, fiina fina häst! <3
 
 
Ta hand om era djur där ute! <3 Man vet aldrig när det bara tar slut. Usch! :/ Tänker på dig Ilona! Och tack så jättemycket för dom åren jag fick vara tillsammans med Damien!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0