Träning

Hoppsan nu har jag inte bloggat på några dagar, blir lite snabbt nu bara. Men den här veckan har vi fortsatt träningen.

I tisdags fick Izza spåra för första gången. Gick sådär utan godis, men mycket bättre när vi la in godis, då blev hon mer fokuserad. Så nu måste vi fortsätta, har dock inte blivit något mer den här veckan... fy på mig! Sting fick också ett kort litet spår, jag skulle belöna precis innan där jag vinklade av från spåret, men hann inte vilket gjorde att Sting tog vinkeln också, men sååå fint! :D Måste göra mer med henne också ju!

Igår och idag har vi tränat lydnad och det känns bra inför morgondagens tävling. Jag hoppas verkligen att Sting visar upp dom fina apporteringarna hon gjorde både igår och idag! :D Det skulle bara vara en vinst i sig om hon klarade av dom! Men även resterande moment känns bra. Det är väl fjärren som inte sitter helt än...

Igår körde jag agility med Guiness och han var så duktig! :) Kontakfälten gick faktiskt riktigt bra! Så kuul! :)

Idag har Sting fått sig en ordentlig dusch med schampo och balsam, ikväll väntar borstning så hon känner sig fin inför morgondagens tävling. ;) Min lilla primadonna. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0