Träning och lite bilder på Izza

 
Idag åkte jag till klubben, mötte upp Susanne och Guiness då jag skulle träna lite agility. :) Det gick bra i början, men sen blev han lite trött och då är han inte så lyhörd utan benen bara går. Men bra kontaktfält på balans och a-hinder hanns med innan han blev trött i huvudet. :)
 
Sen fick Sting träna lite.
Sitt i grupp - Det var en som ville ha lite hjälp där (hunden har börjat följa med när man ska lämna) så blev ju ingen riktigt sitt i grupp, men hon fick sitta en stund där jag både stog och pratade och lämnade ibland korta sträckor och så tillbaka. :) Haha! Hon undrade nog vad jag höll på med för så var det länge sen vi gjorde.
Fritt följ - Bara litegranna, men bra fokus! :)
Hopp apport - Bra, inget tugg idag inte!
Metallapport - Så fint så! :)
Vittring - Susanne la ut och kommenderade. Pinnen var ny och jag höll den bara en kort stund. Och hon gjorde en KLOCKREN vittring! :D Galopp ut, letade, tog rätt direkt när hon kom till den, inget tugg och galopp in! :D Wiiiiee!!
Ink. m. ställande - Jättefina stopp! Fokus på att få belöning där för dom snabba stoppen idag. :)
 
Hon fick även göra lite lite rallylydnad. :) Izza fick komma ut och kolla av läget lite och leka. Måste komma igång ordentligt med utställningsträning. Stå still kan nog gå bra och gå/springa fram och tillbaka kan gå okej. Men att gå/springa i en cirkel vette tusan hur jag ska få till?? Hon kör bara rakt fram.
 
Igår tog jag lite kort när Izza var ute på tomten och lekte med en tallkvist, rooooligt sa hon! :) Så här kommer lite bilder. Observera frisyren hon fått! ;) Det blåste inte alls mycket. Så ja, hon ser ut så numera oavsett om man är inne eller ute. Haha!
 
 
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Petra

Vad stor hon ser ut att ha blivit lilltjejen! :)

2013-04-22 @ 17:26:59
URL: http://petrastrand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0