Testpilot för bajspåsar

För ett tag sedan skrev Animail ut på sin facebooksida att dom sökte testpersoner till bajspåsar. Jag skickade iväg ett mail om att vi gärna skulle vilja testa. Strax därefter fick vi hem några påsar! :)
 
Det var dessa påsar vi fick testa:
http://animail.se/hundpasar-svarta-50st.html
Hundpåsar svarta 50st
 
Jag ger dom 5 stjärnor!
Det var lätt att riva av utan att påsen före/efter gick sönder och man slapp dra för allt vad man var värd. Hållbar påse så man slapp få bajs på fingrarna, tycker det var en bra tjocklek. Även bra storlek tycker jag i både bredd och längd. Den var alltså inte för smal så man knappt kunde dra igenom bajset och den var inte heller för kort att man inte fick plats med bajset och kunna knyta. :) Mycket nöjd, och skulle absolut köpa dessa!
 
Nu ska jag iväg till klubben för att träna agility med Guiness, första passet utomhus för i år och det var ett tag sen sist nu då han hade skadat en klo. Ska bli kuuul! :)
 
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0