Mera träning idag!

Först måste jag ju berätta att jag ju glömde skriva om vad Izza fick göra igår! Det blev först lite gungträning faktiskt. Hon fick "slå ner" gungan i marken genom att jag höll upp den en liten liten bit och så ställde hon sig med framtassarna på så den åkte ner. Duuktig, inga problem! Sen tog jag upp henne så fick hon gunga lite på den medan hon fick äta godis. Duktig där med! Och efter att Sting tränat så tog jag fram en kort tunnel så hon fick springa igenom den mot godisskål bakom - gick kanon! :)
 
Idag åkte vi och träffade Niki med Cava (syster till Izza) och Emelie med Ernie, Ginza å Chili. :) Blev lite träning, valpbus men sen en hel del massa prat!
 
Sting var inte så jättepå idag, lite seg tyckte jag. Så la inte så mycket fokus på fritt följ idag, vi körde vittring, lite fjärr och apportering med dirrigering (med godisskålarna) istället och det gick bra alltihopa. :)
 
Izza fick mest lite valpbus, men sen kampade lite och slalom mellan benen + snurra. Så duktig och fullt fokus när det är dags att göra något! :)
 
Så himla mysigt väder idag! :D Perfekt för en heldag ute då jag åkte direkt till stallet och tog en barbackatur. Damien var pigg trots hoppträningen igår! Härligt!
 
Nu tror jag att jag ska ta en promenad med Sting, klockan är 19.30 och det är fortfarande LJUST!!! :D Loooove it!
 
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0