Chocolate chip cookies <3

Skrev ju tidigare att jag var sugen på att baka. Så jag satte igång att göra Chocolate chip cookies. :) Det är så goott! Kameran fick luftas lite också. Sting fastnade på bild några gånger också.
 
Choklad! Ser det inte gott ut?
 
Sting kollar så jag lagt på pappret på plåtarna ordentligt.
 
Leka? En av hennes favvoleksaker. Det är en petflaska i.
 
Sötnosen. <3
 
Hahahahaha! Alltså denna bild! Klockren! Kul att fånga ett sånt ögonblick! Hon skäller alltså till då hon vill ha leksaken.
 
Utklickade på bakplåtspapper. Smeten är också ganska god faktiskt ;)
 
Mums, färdiga!
 
Nu ska jag sova. Måste ladda batterierna till den kommande veckan. Jobbar till 18 alla dagar utom tisdag. Måste även försöka hinna träna Sting då det är tävling på söndag. :)
 
Natti natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0