Stings födelsedag!

 
Blir en liten snabb blogg här, för jag ska öppna på jobbet imorgon igen. Men känner att jag måste ju göra ett litet inlägg om Sting idag! :) Det är ju faktiskt hennes dag. Hon och hennes kullsyskon fyller idag 7 år! Tänk vad tiden går fort. Hoppas verkligern vi får många många år till tillsammans! <3
 
Efter jobbet idag gick vi till jobbets småhundsdagis där dom hade fixat så en naprapat kom på besök och gjorde friskvårdskontroll samt 4 leg check. Bra resultat på 4 leg check'en! :) Men hon hade låsning i bäcken och första halskotan. Samt allmänt trött i musklerna i ryggen. I januari ska vi starta behandling och jag hoppas hon svarar bra på det, för han sa att hon borde kunna bli mycket bättre, kanske inte helt 100% bra, men absolut bättre! Varför jag väntar till januari är för att vi har en lydnadstävling den 1 dec och sen freestyletävlingen på MyDog i början på januari. Det var i samråd med honom som vi bestämde det. För han sa att hon har ju troligtvis gått med detta ett bra tag och att vänta lite mer än en månad gör ingenting. Känns skönt att äntligen hitta rätt hjälp! MEN så drygt! Började för tusan 2009 (har jag för mig att det var) att kolla henne! Men bättre sent än aldrig kanske i alla fall.
 
Efter det åkte vi till klubben för att delta på sista TL-träffen för terminen. Vi fick kommendering igenom alla moment i respektive klass. Typ träningstävling. Vi hoppade dock över sitt och plats idag för jag visste att det ev kunde låta från Kungsängen (skott) och då kände jag att det är dumt att det blir sånt på platsmomenten. Men inget sånt kom alls när vi tränade! UNDERBART!
 
Hon gick riiiiktigt bra! :D Absolut 1a pris om det varit tävling. Såååå fin så fin! Det som var sämst var vittring (lite lite tugg, stog i halten och släppte) och så fjärren (skall och lite flytt). Men guh så nöjd jag var efter! Bra attityd och fokus! :D
 
När vi kom hem fick hon "tårta", i form av knäckebröd, leverpastej och gurka, och paket! :)
 
"Ge mig min tårta och mitt paket!"
 
 
Här öppnar hon sitt paket:
 
 
Några valpbilder på Sting, får göra ett inlägg med bilder från valp till nu för varje år. :) Kul att se utvecklingen tänkte jag. :)
 
 
Den här posen känner vi igen! ;)
 
Fiina tjejen! :)
 
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0