Massor med bilder!

Idag blir det lite bilder i bloggen :) Kameran har fått jobba idag eftersom vädret har varit KANONFINT!

Först ut min sötnöt Sting! Bilderna får tala för sig själv <3









Sen har vi några bilder på hundar från vardagslydnadskursen där jag är hjälpinstruktör. :)

Stella - Bullmastiff



Nikko - Finsk Lapphund



Zeus - Rhodesian Ridgeback - Har lite speciell liggstil ;)



Alice - S:t Bernhard



Femé - Tervueren



Nova - Golden Retriver



Aska - Blandras



Och så en bild på blommande träd :)



Sen kunde jag inte låta bli att leka lite med bilden i fotoshop... vet dock inte om jag är nöjd eller inte... Men lite häftigt blev det nog allt. :)



Nu så är det god natt! :)


Kommentarer
Postat av: Isabelle Almqvist

Jätte snygga bilder! Och den sista du hade ordnat i PS är ju skit grym ju!

2012-05-14 @ 07:46:20
URL: http://herdingdogs.blogg.se/
Postat av: Susanne & killarna

Wow!! Du är ju proffsfotograf!!!

Sååå fina bilder.

GRYMT bra!!!

Häftig sista bild

2012-05-14 @ 08:52:11
URL: http://[email protected]
Postat av: Mamma

Kanonfina bilder!

2012-05-14 @ 18:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0