3 veckor idag.

Idag är det 3 veckor sen du fick somna in. <3 Älskade fina Pippi! Saknar dig, har inte gått en dag utan att jag tänkt på dig! I torsdags fick vi hem hennes aska.

Saknar ditt fina fotgående! Det var en alldeles speciell känsla att gå där med dig och att få visa upp detta tävling efter tävling kändes kanon! Du gav verkligen allt i fria följet! Vilket belönades med många 9'or på det momentet! <3 Min stjärna!



En av alla dom fina bilder som togs hos Cia Lindroth (http://www.cialindroth.se/) dagen innan hon fick somna in. Är så himla tacksam för att hon kunde ta emot oss med så kort varsel! Det är värt jättemycket att ha extra fina bilder på henne! Så småning om ska jag välja ut någon att förstora.



Nu måste jag plugga inför provet imorn. Börjar sent i alla fall, så det är skönt. Men läser igenom en sista gång för idag nu innan jag ska sova och så blir det mer imorn.

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Lena Cronqvist

Jag förstår att Du saknar henne. Det är snart sex år sedan min Mollberg dog och jag tänker fortfarande på honom varje dag.

Fantastisk bild på fina lilla Pippi.

Hälsningar från Lena

2012-05-07 @ 23:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0