Vill sova..

Japp, vill sova! Men Pippi har spytt två ggr och jag hann precis lägga mig i sängen och komma till ro där emellan så nu valde jag fotöljen. Dels större yta, så slipper hon spy ner bädd/leksaker på mitt rum. Hon spydde sista gången på min matta och en leksak. :/

Konstigt det här. Hon äter ju baara sitt allergifoder. Får fråga övriga familjemedlemar imorn om hon ätit något gräs ute eller fått i sig något. Jag har ju knappt varit hemma idag. Kanske var det bara att hon druckit mycket vatten.

Som sagt, inte varit hemma så mycket idag. Först praktik 10-16, 1h längre än vanligt, oplanerat. Så fick stressa för att hinna hem och fixa något att äta, sen iväg och jobba. Åkte vidare till Damien sen. Den andra tjejen som rider honom var nämligen sjuk hade hon skrivit till mig och då skrev jag att om jag inte får tag på ägaren åker jag ut. Jag fick inte tag på ägaren. Så åkte ut för säkerhetsskull, men det var fixat. Men fixade till Annikas häst, Junior istället. :)

Sen hem, äta och nu detta. *peppar peppar* än så är det lugnt, ska man väga lägga sig i sängen? ;)

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0