Långpromis

Idag tog vi oss en riiiktig långpromis! :) Vi gick 7,8km och det tog oss 1tim och 36min. Med ett stopp på några minuter när vi pratade med Susanne som vi träffade på. Sting fick gå lös en stor del av promenaden. Så hon rörde sig väl lite mer än mig och Pippi, för när hon hamnade efter kom hon till oss i galopp. :) Lyssnade bra gjorde hon också. Så himla skönt!

Haha! På ett ställe så fick hon fnatt. Det var en liten bäck som porlade vid sidan och hon fick vääärldens fnatt. Som tur var så hade hon koppel på då eftersom det dessvärre fanns kardborrebuskar på ena sidan, som hon sääääkertligen skulle sprungit igenom. Guuh hade typ dött om hon gjort det, usch vilket jobb det skulle blivit! Fick ordning på henne, men så såg hon bäcken igen med porlande vattnet och fick fnatt igen! Hahahha! Sööötnos!

Hittade en söt bild på henne också, finns det någon sötare? <3 Hennes blick, öron och aaaallt! Bara SÅÅÅÅ söt!



Nu ska jag damma klart mitt skrivbord (har varit duktig och städat lite idag faktiskt) och sen ska det pluggas dressyrprogram, för imorn ska jag och Damien på programträning. En domare bedömmer oss som på tävling och sen får vi lite tips och hjälp. :) Kuul!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0