Guiness = GRYMT duktig!

Idag blev det ett pass igen för Guiness på klubben. Men innan det hade jag nästan kört helt slut på mig själv. Först jobb på ridskolan 8-13 då vi mockade ur bäddarna i stallet...  Sjuukt jobbigt! Men det blev kinamat som lunch som belöning! :) Efter det vidare till Camilla och fixa där, var där 2,5 timme och fixade. Sen till klubben med Guiness.

Började med gungan och det gick mycket bra, riktigt bra fart upp hela vägen tills stora bordet var längst ut på gungan. Sen satte jag lilla bordet och några sandsäckar under för att ta nästa steg, och även det gick bra, så där slutade jag för dagen. Började även ta bort godiset på gungan, inga problem.

Sen tränade vi kontaktfält på a-hindret, även det gick bättre idag. Från sidan så hade han mer tryck mot locket. :) Och rumpan började hamna mer och mer rakt! När vi tog hela var det inte jättesnabbt, men nu känner jag att han får göra det lite långsammare bara han kommer ihåg att stanna och ha koll på rumpan, och det uppfyllde han! :) Så duktig såå!

Sen blev det lite hopp, tunnlar, däck och slalom (12 pinnar direkt) och han jobbade på sååååååå himla BRA! Sjukt duktig! Tog slalom i hög fart och hamnade ändå rätt, kunde hitta ingång själv och jobba vidare trots att jag inte var precis bredvid, från båda håll! Gryyyymt! :D Så himla himla kul! STORT steg framåt och jag ville aldrig sluta skicka mot slalom. Trodde, faktiskt, aldrig att han skulle komma dit med tanke på hur det såg ut för bara några få veckor sen!

TACK Susanne för att jag får fortsätta träna Guiness fast skolan är färdig! :)

Nu ska jag sova, känner att jag kommer nog somna snabbt ikväll efter denna dag som jag genomfört med min lätt stukade fot (som trots dagen kanske är liite bättre!)...

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0