Liten uppdatering

Det var några dagar sen jag skrev nu. Blev så mycket sista dagarna. I lördags var vi iväg och åkte gocart och sen åkte vi till Universeum. Mycket mysigt där! Ska försöka fixa ett inlägg med lite bilder därifrån när jag hinner (vilket inte blir på några dagar nu). På kvällen åkte vi till min låssaspappas syster och åt mat och spelade kort. Trevlig kväll!
 
På söndagen var det hemresa och vi åkte via Gränna, så köpte polkagrisar! Muuums! :) Annars hände inte speciellt mycket.
 
Idag har det däremot varit full rulle och jag tycker att dagen aldrig tar slut. :O Började med en kort promis med Sting, och sen fixade lite grejor, sen ut till Damien och kolla till honom (han har tyvärr en tappsko... mutter!) sen vidare till klubben för ett lydnadspass med Sting och köra lite gunga med Guiness för att påminna honom inför lägret. Det gick bra! För bägge två. Sting var dock lite seg, men det var supervarmt! Hon kämpade på bra, med tanke på att vi inte gjorde speciellt mycket den senaste veckan. :) Sen hem och lämna Sting och åka iväg och handla. När jag kom hem gick jag ut och plockade blåbär, 6,5 dl blev det och 12 muffins. :) Har med mig några stycken. Sting fick simma också under eftermiddagen. Sen var det sista packningen och sen till Solna för ett litet möte med några briardmänniskor. :) SEN åkte vi (jag, Sting och Guiness) mot Örebro och vi är nu på hotellet.
 
Imorgon börjar agilitylägret med Guiness, valde att ta med Sting ändå, trots att jag från början inte skulle gjort det. Men dels för att jag ska få chans att träna lite lydnad och dels så ska vi försöka träffa Maria med Dizze som jag ska ha hos mig medan dom är på semester så Sting och Dizze får träffa varandra. :)
 
Nu ska jag väl försöka sova. Båda hundarna sover, hoppas att dom inte blir för varma under natten, det är verkligen varmt här på rummet! :O Ett litet fönster gick att öppna i alla fall. Tur det, annars hade vi väl avlidit här inne.. Galet att det ska vara så varmt... Hoppas även jag kan sova trots värmen och ljuden från motorvägen utanför fönstret.
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0