Lite träning på Botkyrka BK

Under eftermiddagen idag åkte jag och Enya mot Botkyrka BK där det var träningsträff. Mycket trevligt! :) Vi byggde upp den här banan:
 
 
28 hinder... Jag valde att testa den en gång, vi körde ju agility igår så ville inte göra för mycket inför söndag. Så vi körde på small och det gick faktiskt helt okej. Testade att göra massa blindbyten. Hon var inte supersnabb, men sprang på bra ändå. Jag blev dock helt slut. Usch och fy för min dåliga kondis. Nu tusan MÅSTE jag komma igång med träningen! Så sista tunneln missade hon pga att jag inte pallade... Blääääh! Taskig matte! Duktig Sting! <3
 
Sen åkte jag och två andra tjejor iväg en halvtimme för att det skulle vara skotträning på klubben där. När vi kom tillbaka körde jag lite heelwork, med fokus på att få in ett bra mellan även i svängar. :) Hon var duktig. Även mitt, sidan och fot körde vi. Duktig där med. <3 Ska försöka få ihop något program också.
 
Tanken var att vi skulle ner till den lilla sjön och bada också. Men det blev så sent, och även lite småkyligt så jag var inte ens sugen längre, så det blev inget. Lite trist. :/ Men men, vi överlever ;)
 
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0