Igår och idag

Igår var vi återigen och spelade minigolf, tyvärr blev resultatet något sämre för mig... Men kul var det ändå! :) Vi var även till Liseberg och hann med fler attraktioner eftersom vi var där en längre stund. Kanonen öppnade även under kvällen igår så kunde åka den. Åkte självklart Atmosfear!! :D Hade lätt kunnat åka den igen och igen om det inte varit så mycket kö! På slutet spelade vi på hjul och så. Jag vann faktiskt ett rör med fem stycken center-rör, vann även två stycken lösa center! Jag som aldrig vinner på hjul! En lyckad dag med andra ord. :)
 
Idag var tanken att vi skulle först åka och shoppa lite (jag behövde en ny bh och en väska) och sen vidare och ta en tur med en färja. Men vi missade färjan tyvärr och vi hittadeingen parkering. Men det blev en fika på ett gott café och sen åkte vi till en hamn för att känna på havslukten, tog lite bilder på Sting vid havet. Men eftersom vi skulle till Emelie (http://www.hundliv.webdon.nu) sen så fick hon inte bada. Men hon såg när det var andra hundar som badade och det var ju jätteorättvisst! ;) Gullehund! <3
 
Som sagt, sen åkte jag och Sting till Emelie och började med att fota först inne i henne studio och sen även ute, vi tog en mysig promenad med massa hundsnack. Jag fick även äta hos dom och hundsnacket fortsatte. :) Jättetrevligt! Längtar tills jag får se resultatet av fotograferingen! :) Sting var såå duktig!
 
Nu sitter jag här ensam (eftersom dom övriga är på Bruce Springsteen konsert på Ullevi) och kollar på OS-invigningen på SVT-play, för jag vet inte hur TVn fungerar här hos Erik (som vi är hos). Tur det sänds på play! :) Första gången jag ser en invigning och om några veckor så ska jag dit och se paralympics! :D Wihoo så spännande!
 
Sting vid havet idag. <3
 
 
Nu ska jag ägna mig helhjärtat åt att se invigningen. :)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0