Bildbomd från Härnösand

Här kommer ett gäng bilder från Härnösandstrippen! :)
 
Börjar med en underbar kvällsbild! <3 Gillar den skarpt!
 
 
Nyborstad, satt vid sjön och borstade henne en kväll. :)
 
Hej! <3
 
Nyborstad! Lite brusig bild då det var på kvällen här. Men söööt!
 
Mysigt, sommar!
 
Matte! Det ligger en boll hääär! :D
 
Yes! Jag fick den!
 
Det är väldigt fint i Norrland. :)
 
Hon är söööötast! <3
 
Sting fick ett litet morgondopp innan vi skulle åka hem.
 
Helt okej utsikt när man vaknar ;) Sov nere i en liten stuga vid sjön första dagarna i Härnösand.
 
Sommar! <3
 
Riktigt nöjd med dessa två bilder. :)
 
 
Oooootroligt mysigt hos min kusin! <3
 
Hahahahahaha! Gaaalen Pontiac (min kusins hund).
 
Lite mera charmig bild på Pontiac. :)
 
Stor å liten. :) Pelle (också min kusins hund) hängde på Sting hela tiden.
 
Jag når nästan upp.... ;) Sting låtsas som om hon inget ser. Haha!
 
Det går bra, varför vara mesig och ta en liten pinne?
 
Pontiac - TERRIER! ;)
 
Tuffingen Pelle. :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka härliga bilder! Själv tog jag tre bilder när vi var i Umeå och de blev inte ens bra ...

2012-07-03 @ 09:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0