Agilityläger dag 1

Så var agilitylägret igång! Dag 1 avklarad och Guiness har skött sig kanonbra! :) Vi har jobbat på många olika saker i flera övningar. Sista övningarna var att hinna med blindbyten, trodde ALDRIG jag skulle hinna, men jodå! Jag hann till slut!! :D WIhooo! Tyvärr ingen film på just det, men nedan en film på en annan övning. Ska försöka ta med kameran till plan och filma mer imorn. Idag lånade jag från en som jag delar stuga med. Att jag ens kunnat springa är otroligt då jag knappt kunnat gå pga skoskavet på bägge lilltårna.... ajjaj! Men det blir att man glömmer sånt när man är igång.
 
Är så himla nöjd med Guiness, han har utvecklats något enormt på bara idag! Längtar till imorgon för nästa pass! Ska försöka få ro och sova nu då så man orkar med imorgon. Här kommer en filmsnutt i alla fall. Slutet är knaaas, men vi jobbade vidare på det sen och då blev det mycket mycket bättre!
 
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0