Kistamässan dag 2

Sista dagen för oss på mässan idag. Det är ind. klass 3 lörd+sönd. Men jag känner att dom här 6 lagloppen Sting kört räcker för den här helgen, och speciellt nu i efterhand är jag glad att jag inte anmälde henne ind. också! För hon har gjort sjukt fina lopp, satt 0 fel i samtliga (utom en med 0,66 tidsfel, men det är ju sååå lite, och så en egen bana för att spara på henne = självdisk). Sååå duktig! Fartiga banor och lag passar henne utmärkt!

Så hur gick det idag då? Några pinnar? Svar: Tyvärr nej, stolpe ut idag igen...

Hopp A: Trodde både Sting och Pippi nollade, men Pippi fick visst en femma för kontakt och Sting fick lite lite tidsfel, 0.66, räknas ju nästan inte... Ben fick 5 fel och Eboni 10 fel. Så summa för laget blev 10,66 fel och en 16onde plats.

Hopp B: Här gjorde iaf Sting och Pippi helnollade lopp! :D Wihoo! Tyvärr drog både Ben och Eboni på sig 10 fel vardera. Det som är tufft i den här klassen var att Pippi var bara 1 sekund långsamma än Eboni! :D Sting fick också bra tid som hamnade 3 sekunder ifrån Ebonis tid, tycker jag är riktigt bra eftersom att det inte är speciellt mycket egentligen! Brukar skilja mera, men det är ju troligtvis underlaget! Eboni hade två rivningar, så inga vägringar.

Agilityklassen: Pippi lite lost... två vägringar, missade balansens KF och gick ur slalom + typ 10 tidsfel. Sen fick Eboni bara 5 fel och Ben 15 fel. Sting avslutade med åter en finfin nolla! :)

Lite filmer, alla i laget på varje film. :)

Hopp A




Hopp B




Agilityklassen




Jag är så grymt nöjd! I andra hoppklassen så sprang jag på som tusan för att hinna mitt blindbyte mellan tunnlarna, är så nöjd att jag hann det jag planerat, och det bästa! Jag tror faktiskt jag hållt mig till mina planer från banvandringarna tills vi faktiskt kört! Förutom ett lopp. Det är också GRYMT!

Är även himla nöjd med Sting som gått så bra, men Pippi var riktigt bra idag! Men till sista klassen tror jag att vi båda var lite trötta. Det här var en bra start på året. :) Sting passer kanonbra som laghund, säker som tusan. Vilket hon bevisade idag! <3 Bästaste hunden!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: maja o zoro

Duktiga ni alla är ! :) !!!

KRAM

2012-01-07 @ 10:47:19
URL: http://majazoro.blogg.se/
Postat av: Isabelle Almqvist

Vi är bäääst! :D

2012-01-07 @ 19:42:52
URL: http://herdingdogs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0