Pippi hos Anna Holmgren

Jahapp, hade ju tänkt blogga igår om det här besöket. Men så blev det ju inte. ;) Ligger en dag efter hela tiden ju. Men nu ikväll får det bli två inlägg eftersom jag vill ha dom i varsitt (besöket hos Anna och dagens händelser). :)

Anna började med att känna igenom Pippi och frampartierna var hon mjuk och fin i muskler och leder sa hon. :) Sen någon reaktion i ryggen, stelare i höger bak och stelare i tårna bak än i fram. Troligtvis beror det här på att hon är byggd som hon är. Dvs något högre bak och då blir det ju inte riktigt rätt belastning liksom eller vad man ska säga.

Det vi ska göra är att jag ska börja köra novafonen på henne också, träna kroppskontroll och med balansbollen. Även börja gå med klövjeväska för hållningsträning och så ska jag böja/sträcka tårna i bak. Så blir det en uppföljande kontroll i maj.

Nu gäller det att planera, planera, planera för att hinna med allt som hundarna ska göra ;) Haha! Så antar att jag ska prioritera om lite vid datorn ;D haha! För nu ska jag skärpa till mig! Det viktigaste måste såklart göras men att bara slösurfa får jag inte göra just nu. För nu vill jag reda ut det här. Måste boka in simtider för Sting också!

Tjingeling så länge, nytt inlägg om dagens händelser kommer snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0