Vinterbilder

Började dagen med en lång promenad, för att vara exakt 1h 40min! :) Myysigt! Sting skötte sig utmärkt också vilket gör det hela ännu roligare.
 
När jag satt här vid min dator så såg jag att solen lyckades ta sig fram! Wihoo! Ut och fota! :D Har en liten gräsplätt (nu täckt av snö såklart) där jag hela tiden väntat på att solen ska komma fram så jag kan ta fina snöbilder in action där snön bara skvätter iväg. Så ut nu då, och såklart går solen bakom några moln precis då, och kom fram nu igen (när jag är inne...)! Mutter! Men två bilder blev jag i alla fall nöjd med. :)
 
 
Ska strax åka iväg till stallet. Jag och Damien ska åka till ridskolan och hoppa lite. Ååh så kul det ska bli! :D Det var ett tag sen sist. Känner att både han och jag behöver en liten påminnelse inför hoppkursen som vi ska på på fre-lör! :) Ska också bli riktigt kul! Längtar!
 
Ha en bra dag! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0