God Jul!

Jorden gick inte under igår, så nu är det full fart mot julen. Vi kommer dock fira jul på annandagen av lite olika anledningar. :)
 
Idag började jag med lång sovmorgon, skööönt! Och det bästa är att jag faktiskt är ledig i två veckor nu! :) Sen tog jag en långpromenad med Sting. Efter frukost (ehm... nästan lunch) så åkte jag ner till centrum och handlade ingredienser till bak. Sen satte jag igång och bakade. Det blev lussebullar, nougatrutor och mjuk pepparkaka. Lyckades otroligt nog väldigt bra med alla tre saker. Mest nöjd är jag att jag lyckades göra så fina, fluffiga och goda lussebullar, första gången jag bakar dom helt ensam! :)
 
Nu har jag även knåpat ihop ett julkort. Kanske dags att slå in lite julklappar nu? Så man har det gjort. :)
 
Ha en riktigt god jul nu! :) Kram till er alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0