Freestyleträning

Vi tränar på inför MyDog här. Har kört några gånger med musik från bilen nu. Och programmet känns verkligen jättebra! Att det är "långt" (precis innan maxlängd) märks inte tycker jag. Förut har jag alltid haft så korta program. Det roliga nu är att hon inte heller skäller något på träning! Och jag tror det dels är för både hon och jag blir säkrare och säkrare ju mer vi tränar.
 
Är riktigt peppad till MyDog! Hoppas känslan håller i sig även när vi står där i stora ringen också. Något jag dock inte funderat så mycket på än är scenkläder... något som jag verkligen borde ta tag i.
 
Måste även försöka hinna med lite utställningsträning också.
 
En kort liten blogg bara, har tråkigt... Så tänkte att jag kunde dela med mig lite av det bara. Imorn ska vi äntligen fira jul! Både jag och Sting längtar till att öppna paket!
 
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0