Kort träningspass med träapporten

Efter en promenad med klövjeväska fick Sting ett träningspass med träapporten. Något taggad i början tror jag. Fick ta ifrån den en gång. Men inget mer efter det! :) Gick vidare till att ha henne sittandes framför och in i fotposition, hon hann knappt ta den innan hon flyttade sig in i fotposition! Hiiiimla duktig! :D Så gick vidare till att hon fick plocka upp den på marken ca 1m ifrån mig och in i fot. Gick kanon!

Jag är jättenöjd med den här träningen! Nu slipper det bli konflikt mellan oss! :) Snart kanske vi kan, eller jag menar SKA, vi ha fiiina apporteringar utan tugg! :D Ser nog ljuset i tunneln nu.

Nu ska jag ta tag i att lägga in briardresultat, har ju hänt massor så har inte haft lust/tid att göra sådant innan.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0