Freestyletävling dag 1

7.30 imorse var jag och Sting på klubben för att förbereda inför dagens freestyletävling. Det här blir ett kort inlägg, för jag känner att jag verkligen måste sova... Ska vara där 8.30 imorn, skönt med lite senare iaf. Men så är det ju när det är dag 2 det mesta är liksom färdigt. :)

Vi startade med heelworkklasserna. Jag är jättenöjd med Stings start i heelwork! Inget skällande alls! Något ofokus någonstans, men heeelt klart godkänt av henne, att hon inte skällde är ett STORT STORT plus! Sen att vi slutade på 24,65p och uppflyttningspoäng och placering 2 gör inte att jag är mindre nöjd! :D Duuuuktig Sting! <3



Efter lunch drog freestyleklasserna igång. Skulle det bli uppflyttningspoäng och diplom idag? Hoppades på det i alla fall. Men domarna tyckte det var för mycket heelwork i programet :S Så det drog ner poängen för planeringen. Synd! I dom andra två kategorierna saknade det 0,1p från uppflytt. Så vi är ju alltid i närheten och nosar liksom... Jaja, nya tag imorn! :)



Här är sötnosen med sin fina rosett, hennes färger! <3



Efter tävlingarna åkte jag till stallet. Mockade och fixade mat till Junior och Damien, sen tog jag en barbackatur på Damien... glömde dock den viktiga detaljen att han fäller = det stacks rejält! Superhårig blev jag också ;D haha!

Nej nu är det dags att sova, måste orka morgondagen. Sen ska jag försöka vila upp mig kommande veckan! :D Loooov!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0