Glömt blogga

Jag har ju glömt blogga om tävlingen som jag och Sting var på i lördags... men det kan ha att göra med att jag blev sjuk i helgen, har inte orkat. Haft andra saker som har gått före bloggen. Det gick inte alls bra på tävlingen, för det första så åkte jag och Sting hemifrån 5.40.. och kom fram till Katrineholm BK ca 7.30. Det var samling kl 8.00 så det var bra. :) Men jag kände mig inte pigg och kände mig faktiskt lite sjuk också. Men det var bara att köra på. Så det var skönt att det bara var Sting som skulle tävla ändå.

Hon var inte riktigt med mig på förmiddagens start, även om hon gjorde momenten... nästan, på platsliggningen så reste hon sig! :O Första gången på läääänge! På sättandet så stog hon och rutan hittade hon inte. Resten gjorde hon i alla fall, men inte superbra direkt. :/ Så slutade på ynkliga 150p bara. Alla betyg och kommentarer hittar ni på hemsidan, orkar inte skriva det nu. http://sting-pippi.webs.com/ResSlyd.html tryck sen på länken ovanför tabellen så ser ni betyg och kommentarer. :)

På eftermiddagens start la hon sig på sittandet men låg kvar på platsliggningn. Men däremot så började hon klia sig när jag började gå tillbaka... suck! Men jag anade något sånt redan på sittandet för hon vred sig lite som om hon tänkte klia, men så avbröt hon. Antagligen orkade hon då inte sitta så snett som hon gjorde då under hela tiden, därför la hon sig.

Sen var hon inte alls med mig på fria följet, sättandet stog hon återigen på och inkallningen var ju bara för hemsk! Där bröt vi. Hon hade inget go i sig alls. Frågan är då om hon kände på sig att jag var trött och lite sjuk och att hon då blev låg för att jag inte var som vanligt? Hon är ju ganska känslig faktiskt.

Jaja, det är bara att bryta ihop, träna mer och på't igen! Men just nu är jag ju sjuk, så blir lite vila...

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0