Full rulle var det här...

OMG vilken dag!

Upp tidigt för att hinna promenera hundarna sen åkta till stallet och fixa åt Damien och Junior samt rida Damien. Sen hem, promenera hundarna och efter lite lunch åka iväg till brukshundklubben och träna med Guiness. Ingen lång vila hemma innan det var dags att åka och jobba 16.30-18.30. Kom dock iväg från jobbet typ 18.45 för jag var tvungen att fråga lite saker. I bilen på väg hem känns det som om jag glömt något... kollar mailen på mobilen för jag kommer på att det kanske är styrelsemöte på klubben. Mycket riktigt! Bara tanka bilen (behövde det ändå) och köpa middag (korv m bröd) och brumma vidare mot klubben för andra gången idag. Kom hem typ strax efter halv 10 eller något sånt. Bada Pippi i sitt schampo och själv slänga mig i duschen...

Jaa, och så har jag hunnit plugga lite engelskaglosor och skriva på provet för A1an under dom korta små pauserna hemma... Galen dag, och mina kvällsplaner sprack rejält! Skulle hem, gå en sväng med hundarna och sen förutom hinna bada Pippi hade jag tänkt borsta Sting, det behövs VERKLIGEN! Hade gärna skrivit mer på provet också. Men men, hoppas jag inte missat något imorn. Blir dock lång dag imorn också. Skola 8.25-15.30 och sen jobb 16.30-18.30.

Aja, såhär gick det med Guiness idag:
Jag ställde upp en böjd lång tunnel och böjde den korta tunneln med ca 7m mellan öppningarna, och så fick han springa runt runt runt. :) Tränade lite släpp på tunnel, tunnelsug och farten. Sen flyttade jag den ena tunneln lite längre ifrån och ställde upp hopphinder mellan tunnelöppningarna och körde runt runt där också. Riktigt duktig! :)

Som avslutning ställde jag upp tre hopphinder som en trappa och sprang med bredvid honom. Bra framåtsug! :) Körde lite springgrejor och kul idag för att det dels var en vecka sen vi tränade och han tycker vädret är sådär kul när det är regn i luften. ;) Så vi gjorde bara kul idag!

Nu ska jag skriva lite på en läxa som är tills imorn som jag inte hunnit göra. Sen sova, var sjukt trött imorse, och sa till mig själv att jag skulle i säng tidigare idag... se vad bra det gick. Mutter!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0