A1 utbildning

Sista dagen imorn på A1 utbildningen! Sen är det "bara" hemprovet som ska göras och sen hoppas på att man klarat sig! :)

Idag var det en riktigt kul dag, spec fn. Det var träning för grupp 1 (klass 3 ekipage), där jag skulle tränat. Men man lärde sig mycket bara av att stå bredvid och fick banskissen med mig. Så den ska jag definitivt ställa upp och köra! :) lärorik dag!

På kvällen åkte jag, Isabelle och ben till botkyrka bk för att träna agility. Vi ställde upp nästan hela banan som dom körde idag. Där vi först körde som vi tänkt oss och sen ändrade till Camillas taktik. Det andra gick bättre faktiskt! :) jag körde också, och det var kul! Ben var duktig! Testade även "tysken", "jaakko" och serpentin. Också det lärorikt! :)

Nu är jag taggad till tusen med att komma igång och köra agility! :)
Måste börja träna upp hundarna inför lagtävlingarna i januari. :)

På bilden: ben efter träningspasset. :)

Nu är det dags att försöka sova. Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0