Trimmat jack russell

Fick frågan om jag ville trimma Axel, en jack russell terrier. Har trimmat honom en gång tidigare, på en pälsvårdslektion i skolan i höstas. Men nu skulle jag alltså göra det själv, men det gick faktiskt bra :) Jag är nöjd med resultatet. Tog före och efter bilder såklart! :)

Före:



Efter:



Lite skillnad blev det allt. Haha! Han var riktigt långhårig ;) Så vad händer mer idag då...? Idag kommer Ben, en border collie, hit! Han ska vara här i 3 veckor, om inte hans uppfödaren skulle ha honom sista veckan för att kunna valla lite med honom. Jag hade planerat att åka till skolan, träna lydnad med Sting och ta med Ben hem. Men jag glömde den viktiga detaljen att vi bara har en fungerande bil just nu och den har mamma idag. Sen ska Rebecca komma i em var planen. Men det jag också glömt var ju att det faktiskt är fredag = jag jobbar. Hahahaha! Braaa där liksom. Men Isabelle kommer med Ben hem till mig eller till stallet beroende på var jag är när hon blir hämtad. Rebecca kommer lite senare istället. Så det löser sig ju. Men guh så irriterande ju!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0