Sting galen + bilder från träningen

Hahah! Alltså efter simmet blir Sting alltid crazy. Men idag var det nog värre än på länge... jag vet inte om det hade att göra med att jag schamponera och balsamera henne idag också. Hm! Men hon skulle bara busa när vi kom hem, skällde, galoppera runt och fjanta sig. Haha! Jag tyckte lite synd om Pippi och Ben som undra vad tusan det flugit i Sting. Det undrade jag med. När jag väl fick henne att lägga sig på en fäll i mitt rum så låg hon där med huvudet upp. Inte slappna av nej. Efter en liten stund började hon tokbädda med fällen, lyckades vända den upp och ner, knöla ihop den, släta ut den osv. Snurrade runt typ 7 varv innan hon la sig, men nej det var inte helt okej. Suck! Skulle filmat det, hon höll på ett tag... Men så gick jag och rätta till fällen och hon la sig nu med huvudet ner och slappna av. Pippi flyttade sig från bädden och då tog Sting den platsen istället. Sådäär nuuu var hon nöjd! Alltså den där hunden alltså...! Beter sig som en valp, hon är 5 ½ år. ;) Men det är bra hon är pigg än!

Så nu till bilderna från tidigare idag när vi var på klubben då :)

Först ut har vi dagens bana :)


Pippi hoppar.



Pippi gör fint kontaktfält på gungan.



Sting hoppar.



Sting har fint kontaktfält på A-hindret.



Ben är så söt!



Ben visade också upp fina kontaktfält. :)



Såhär går det när man äter ett grässtrå... Haha! Antagligen var det inte så gott. ;)



Återigen så söt å fin :)



Här är mitt tokiga träningsgäng, och JA dom är lika knasiga som dom ser ut. Haha! Synd att Ben inte ville kika in i kameran ;)



Sådär ja, då var bilderna fixade också. Då ska jag snart ta och sova. Imorn är det Pippis tur att simma, kl 8.00 ska vi vara där. Ska bli spännande att se om hon vill simma i poolen där vi brukar vara. Innan praktiken simmade hon inte med bakbenen, men simmade så fint på praktiken. Så det ska bli intressant. Även hon ska få en genomgång med schampo och balsam. Sen ska det på nytt fästingmedel imorn kväll. :)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Min prins är otroligt saknad! Lycka till i Helgen. Som sagt, jag hejjar på er!

2011-05-20 @ 00:25:38
URL: http://www.herdingdogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0