Slutade tidigt idag = hundträning

Slutade tidigt från skolan idag (redan vid lunch) så hundarna fick sig ett litet lydnadspass. Fick även låna Ben och köra agility med honom.

Sting fick köra lite fritt följ, sättande, inkallning och rutan. Gick helt okej alltihopa! :) Rutan lite osäkert, men det var lite störningar så det var därför. :) Pippi fick köra lite fritt följ, rutan, inkallning och apport. Springer ut fint till rutan, men har svårt att stå stilla. Andra gången stog hon stilla i alla fall tills jag kom fram till henne! :)

Agilityn med Ben gick riktigt bra idag! Han var lugn och skällde inte så hysteriskt som han kan göra. Lyssnade på mig och tog det faktiskt lite lugnt. Men jag höll mig väldigt lugn också för att inte stressa upp honom. :) Imorn hämtar jag honom för att sen ha honom i 3 veckor. Under dom tre veckorna kommer vi tävla lite också. Ska bli spännande!

Det blev ju kalasfint väder idag ändå! Imorse såg det ut som att det skulle bli regn.

Ha en fortsatt bra dag! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0