PM för U-DM har kommit

Glömde skriva att PM för U-DM har kommit. I lydnadsdelen står det inte hur många startande, lite trist. Men i agilityn stog det med. Jag och Sting får riktigt hård konkurrens...! Eller inte... vi är helt ensamma i agilityklass 3 large. Hahahah! Kul liksom ;) Kommer vi i mål utan disk båda loppen har vi ett U-DM guld och kval till U-SM (= jag får tillbaka anm.avg), men man ska inte hoppas på för mycket, allt kan hända... I klass 1 large är det 6 startande, och där kör jag med 2 hundar... Haha! Liksom jag är nästan hälften av startfältet. Kan ju hoppas på någon bra placering där också! ;)

Ska bli spännande med U-DM! :) Imorn är sista träningen inför det, vila på fredag för Sting och kanske något litet för Ben och Pippi, typ slalom eftersom dom kan vila på lördagen.

NU ska jag komma i säng, blev två inlägg tätt inpå varandra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0