Agilityträning

Åkte tillsammans med Matilda å Eboni först till Säbyholm för att hämta upp Isabelle med Ben och en till tjej från skolan (Enya med Sydney) sen vidare till Bro-Håbo för agilityträning idag igen!

Vi satte upp en bana som vi plockade ihop där och då. Fick ihop en rätt bra bana med ett klurigt ställe (ett staket). Pippi kändes inte lika bra idag som igår. Men vissa grejor gjorde hon bra. :) Jag körde även Ben och han var heeelt galen! Men fick väl till något bra där också. Ska försöka få till något mer träningspass. Ska tävla honom nästa helg! :O

Och appropå tävling... i helgen är det ju freestyle på lördag med agria freestyle cup kval för Sting och heelwork för Pippi - inte tränat sen tävlingen, får gå som det går. Söndag är det agility i Västerås. :) Hoppas att det går bra såklart. :)

Nu ska jag ta mig i säng. Imorn är sista dagen på praktiken! :O Guh så fort tiden gått!

Måste bara dela med mig av två låtar som fastnar direkt! Hahaha!



-



Hahaha! Om ni lyssnat på dom här innan ni ska sova... lycka till med att somna med dom låtarna i huvudet!
Natti natti! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0