Agilityträning på klubben

Fast först körde jag ett rutan-skick med Sting (utan att hon såg mig ställa upp rutan). Det gick bra och hon låg kvar hela tiden som jag gick min promenad. Tävlingen på lördag går som det går ;)

Det fanns redan som en bana uppbyggd, lite små ändringar bara så hade jag en som jag blev nöjd med :)

Först ut var Ben. Han gick faktiskt bra! :) Inte så mycket stress och då heller inte så mycket fel. :) Så jag var nöjd med honom. Stack inte ifrån ett enda kontakfält heller.

Sting kändes lite seg. Men hon följde mig bra och gick bra :) Tyvärr smet hon ur slalom vid näst sista porten... Men vi har inte tränat agility så mycket, så det är ju säkert att hon är inte van. Det har helt enkelt glömts bort med allt annat. Skärpning matte nu! Mer agility så hon blir säkrare igen! :)

Pippi var riktigt duktig idag! Hoppas hon kan gå såhär på söndag! Hon smet inte förbi speciellt mycket hinder, och när det hände så var det för att jag var otydlig. Gick klart slalom och sådär. Så jag är nöjd!

Jag är alltså nöjd med alla tre! :) Dom gjorde bra ifrån sig faktiskt. Så ska bli kul och se hur det går på söndagen U-DM!

Tog lite bilder idag, men dom fixar jag senare. För snart är det mat och sen ska Sting få sig ett simpass! :)

Tjingeling så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0