Oxer - och slalomträning

Planen var att åka till klubben och träna agility. Men när det kom regn, åska och blixtar så blev det inte så. :/ Eftersom Sting är rädd för åskan alltså. Men på kvällen blev det finare väder så värmde upp hundarna med en promenad och sen fick Sting köra lite oxer och slalomträning. Gjorde massa olika grejor med slalomingångarna. Hon var jätteduktig! :D Oxern var hon lite misstänksam mot idag. Satte den på 55cm lång och höjde lite i taget och höjde till max 45cm bak och 30cm fram. Ska korta den igen och länga sakta tror jag. :) Pippi fick köra bara slalom, men hon var riktigt duktig! Massor med olika grejor även med henne vid slalom. Bra fart!

Jag satte även upp stativet och filmade under träningen. Men jag fastnade med att fixa med briardresultat nu under kvällen, så jag fixar filmen imorn istället. :)

Nu ska jag sova så jag orkar med jobbdagen imorn.
Natti natti! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0