Filmer från tävlingarna i Härnösand och Nora

Nu så har jag hunnit fixa ut resultat på hemsidan och alla filmer från Härnösand och Nora :) Länkar nedan till filmerna på Ben från Härnösand. För dom la jag inte på hemsidan eftersom han inte är min. Känns konstigt att ha filmer på honom bland Stings å Pippis alla filmer där ;) Är många filmer ändå på bara dom två på hemsidan.

Ben hopp 1 (lör) - HÄR
Ben agility 1 (lör) - HÄR
Ben agility lag (lör) - HÄR
Ben hopp 1 (sön) - HÄR
Ben agility 1 (sön) - HÄR
Ben hopp lag (sön) - HÄR


Pippi hopp 1 (lör) VINST!



Pippi agility 1 (lör)



Pippi hopp 1 (sön) en till VINST!



Pippi agility 1 (sön)



Pippi agility lag (lör)



Pippi hopp lag (sön)



Sting hopp 3 (lör)



Sting agility 3 (lör)



Sting hopp 3 (sön)



Sting agility 3 (sön)



Stingagility lag (lör)



Sting hopp lag (sön)



Sen så till lydnadsfilmerna... kanske inte så kul att kolla på eftersom dom inte är så duktiga ;) Men lägger ut ändå.
Sting lydnadsklass 3



Pippi lydnadsklass 2



Mycket filmer... ;) Kul om ni orkade kolla på några iaf :)
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag såg väldigt många fina lopp där :D Och grattis till vinsterna! Ni ärsåååduktiga :D

2011-06-05 @ 18:06:36
URL: http://www.herdingdogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0