Trötta hundar

En liten bildblogg med sovandes hundar i massa olika ställningar... ;) Både mina och andras hundar. Sovande hundar är ju så sött! <3 Kvaliteten på bilderna är kanske inte den bästa, har bara tagit med min lilla kamera, och det har ju inte varit bästa ljuset heller ;)

Mysigt att sova med kudde :)


Sting brukar ofta kura ihop sig till en liten boll.


Molly och Pinglan på besök :)


Ben <3


Haha, jag äääär liten och får plats på kudden.


Mysigt att ligga på tält, sovsäck och andra grejor ;D


En sovstil som Pippi hade mycket när hon var liten valp, men ibland händer det att hon fortfarande ligger såhär, haha!


Sting i en av dom nya sängarna (har två likadana).


Trojja :)


Tre trötta vovvar, alla fick dock inte plats ordentligt på bilden ;) haha! Men man skymtar alla tre.


Och så den där tungan då på Pippi som man ser rätt ofta när hon sover ;)


Nu ska jag fortsätta fixa med bilder från Gotland! Hoppas på att bli klar så jag kan lägga upp i ett picasa-album!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahaha, Trojja NÖJD;)

2011-07-17 @ 21:08:38
URL: http://www.agilityeboni.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0