Träning i centrum

Vid 12-tiden skulle tre hundar hem, så då tänkte jag att när jag fått iväg dom så kunde jag och Sting åka till centrum för att träna lite. :)

Det blev först fritt följ, körde på i 6,5min! :O Hon gick väldigt bra! Vi traskade på där, gjorde lite svängar, lite stegförflyttningar och växlade tempo. Och hon gick väl ur typ en gång bara!! :D Sen så blev hon iofs lite ofokuserad vid snurrentrén då, men över lag gick hon ju annars kanon! Duuuktig tjej! :D

Efter det körde jag en sitt "i grupp" utanför centrum längs med väggen. Så folk kunde gå förbi bredvid Sting. Hon satt superbra, lät henne sitta hela 2 min och 20 sekunder! Fint rekord där! Jag stog inte på full längd ut dock, kanske 10-15m för att det ändå var massa störning. Men så duktig hon var!

Min lilla stjärna! <3 Hon är duktig hon!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0