Platsliggning Pippi

Jag skulle till klubben och städa där, för jag här städdag nu i juli. Tog med mig Pippi för att köra lite platsliggning. La en innan och en efter städningen. Första platsliggningen gick jag och gömde mig och väntade 1min. Eftersom vi inte kört någon platsliggning vill jag att hon ska lyckas istället för att dra ut på tiden direkt. Hon var duktig och låg stilla och fint :) Andra platsliggningen valde jag att öka till 1,5min eftersom hon legat så fint på den innan. Hon klarade även det finfint! Men nu blev det visst störning också då det kom en matte med sin hund och gick förbi till en av dom andra planerna, gick ju långt ifrån, men ändå! Helt otroligt att Pippi låg kvar! :D Duuuuktig tjej!

Så hon verkar inte ha börjat med dumheter bara för att vi inte kört något, nu är det bara att hoppas det håller i sig och att jag verkligen fortsätter träna också. :)

Har även fixat klart med bilderna från Gotland, om ni missat, klicka på bilden nedan så kommer ni till albumet. :)

 

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0