Agilityträning på klubben

Tanken var att jag skulle ta med mig båda hundarna, men Pippi fick stanna hemma då hon hade blivit dålig i magen i natt. :/ Kändes inte så snällt att ta med henne för träning efter att hon fått gått ut några ggr. Sen fick hon ingen frukost då heller. Så jag tog bara med mig Sting och träffade Gun på klubben vid ca 9.30. Jag fick testa köra hennes två shelties :) Kul att testa att köra liten hund. Lite annorlunda var det allt ;D Haha!

Sting fick köra en hoppbana (på smallhöjd) som stog uppe, numrerad och allt. Skulle tro att det var en klass 1 bana. Hon fixade den fint i alla fall. Sen låg fokus på kontaktfältsträning, det gick bra! :)

Jajuste, började med 3min fritt följ. Fick säga åt henne en gång i början bara! Men sen hängde hon inte med direkt efter två halter för då kom Gun med hundarna, haha. Så hon kikade lite dit. Men annars gick hon superfint! :D Härligt!

Igår började jag städa bilen, funderar på om jag kanske ska ta och fortsätta nu. Så den blir klar, annars blir det väl aldrig klart! Haha!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0